POSZUKIWACZ |
Wysłany: Sob 23:35, 21 Paź 2006 Temat postu: MAPY |
|
Tak mniej więcej wygląda wyspa Maple.
Zatrzymajcie kursor na wybranej lokacji (czerwonej, lub niebieskiej kropce) aby zobaczyć nazwę, kliknijcie żeby ją zobaczyć.
Maple Island to w zasadzie taki żłobek każdego Maplowicza. Tutaj poznajemy podstawy i zasady panujące w Maple Story. Dowiadujemy się, że naciskając klawisz "Z" zbieramy wypadające przedmioty itp. Kiedy zdecydujemy się już opuścić wyspę, nie ma już na nią powrotu. Nie warto jednak siedzieć na niej dłużej niż do 10 poziomu (8 jeśli chcemy zostać Magiem), ponieważ wtedy z każdym następnym poziomem tracimy cenne SP (Skill Points). Co tu dużo pisać. Zaliczcie wszystkie questy i uciekajcie z tej wyspy czym prędzej aby poznać prawdziwy świat Maple Story.
Tak ogólnie prezentuję się Victoria Island.
Zatrzymajcie kursor na wybranej lokacji (czerwonej, lub niebieskiej kropce) aby zobaczyć nazwę, kliknijcie żeby ją zobaczyć.
Lith Harbor - Miasto, w którym tak naprawdę dopiero przygoda z maple Story się zaczyna. Przypływa się tu z maple Island, na którą już nie można wrócić. Stąd możecie skierować swoje kroki w cztery strony świata.
Kerning - Nowoczesne (moim zdaniem trochę niepasujące do klimatu gry) miasto Złodziei. Jeśli pragniesz zostać jednym z nich powinieneś właśnie tutaj skierować swoje kroki i spotkać się z tajemniczym Dark Lordem.
Perion - Jest miastem Wojowników położonym wysoko w niedostępnych górach. Tylko najsilniejsi będą w stanie dostać się do niego i zostać Wojownikami.
Ellinia - Tajemnicze miasto wróżek i Magów. Zaszyte głęboko w gęstym lesie oferuje możliwość zostania Magiem. Jednak trzeba się wykazać wysoką inteligencją i zmysłem orientacji, żeby nie zabłądzić w labiryncie drzew.
Henesys - Spokojne miasteczko Łuczników, w którym żeycie płynie powoli na polowaniach i treningach strzeleckich. Nie ukrywa się w żadnych górach czy lasach. Wita z otwartymi ramionami wszystkich chętnych, którzy pragną zostać Łucznikami.
Dungeon - Nie jest to miasto, ale podziemny labirynt, w którym niedoświadczony podróżnik łatwo może zgubić drogę. W jego sercu znajduje się pogrążona w ciemnościach malutka wioska Sleepywood. Jednak dotarcie do niej może być nie lada wyzwaniem dla mniej doświadczonych.
Sleepywood - Jest jeszcze jedna tajemnicza i bardzo dobrze schowana wioska. Chodzi mianowicie o Sleepywood. Miasteczko, o którego istnieniu można przez długi czas nawet nie wiedzieć. Schowane w czeluściach i labiryntach Dungeonu jest przejściem w najgłębsze i najsmroczniejsze części wyspy.
OSSYRIA
Ossyria nie ma jako takiej mapy. Znajdują się na niej 2 miasta (jak na razie, w przyszłości pewnie będzie więcej). Jak na razie są to: Orbis i El Nath. Aby dostać się na Ossyrię wystarczy kupić bilecik na przystani w Ellini, wsiąść na statek i po 10 min lądujemy w Orbis.
Piękne miasto szybujące w chmurach, idealne miejsce na urlop. Można odpocząć w parku między chmurami, jednak trzeba być uważnym. Można spotkać tutaj różnokolorowe kotki, które na pierwszy rzut oka są urocze, słodkie i potrafią rozbroić niejedną z pań, jednak nie można dać się zwieźć ich urokowi, ponieważ to są dzikie stworzenia i potrafią pokazać pazurki. Samo miasto połączone jest z ziemią za pomocą wielkiej dwudziesto piętrowej wieży, która roi się od różnych stworków.
Zasypane wiecznym śniegiem, mroźne miasto leżące na drugim końcu wieży. Otoczone wysokimi klifami jest trudno dostępne nawet dla zaawansowanych podróżników. Trzeba uważać na srogie mrozy i jeśli nie ma potrzeby postoju, nie zatrzymywać się poza miastem, ponieważ grozi to poważnymi odmrożeniami a nawet zamarznięciem. Podobno, niektórzy widywali w okolicach El Nath Yeti, jednak są to nieudokumentowane plotki.
LUDIBRIUM
Ludibrium to miasto zbudowane z klocków, pełne radości, a jago mieszkańcy wyglądają jak ludziki z pewnych znanych klocków, które podobno bawią i uczą. Jednak nie dajcie się zwieść cukierkowemu, radosnemu klimatowi miasta. Kryje ono swoje mroczne sekrety schowane głęboko w fabryce zabawek, czy w wysokiej na 100 pięter wieży. Nieostrożni podróżnicy mogą za swoją ignorancję zapłacić najwyższą cenę. |
|