DemonPL |
Wysłany: Nie 15:26, 22 Paź 2006 Temat postu: |
|
ale mozna miec 4 postacie wiec moze ci pozwoli jedna grac, BARDZO POLECAM mo/w 55hp (hp = ilosc zycia) wedlug mnie to jest najsilniejsza postac, on jest PRAKTYCZNIE NIEZNISZCZALNY, mozna go zabic jedyne jezeli gracz nie uwaza, albo jak go zaatakuje ok 15 storow naraz a to jest nie mozliwe bo naraz chyba moa cie atakowac tylko 8 stworow |
|
DemonPL |
Wysłany: Sob 21:39, 21 Paź 2006 Temat postu: Guild Wars / factions / nightfall |
|
hmm ... gra sie wyroznia glownie tym ze nie ma tu prawie graczy kompoterowych oprocz handlarzy i wrogow
zalety / osiagniecia gry:
- tytul gry roku 2005
- najwieksza grywalnos na swiecie
- GRA JEST DARMOWA (wikszos TAKICH DOBRYCH GIER JEST NA ABONAMENT)
- mozna tworzc gidie ( w kazdej czesci gry)
- jest osiem profesji, kazda postac moze miec 2 profesje
- mozna miec 4 postacie
- mozna sie poruszac tylko po jednym kontynencie
postacie z GW:
* (ang. Warrior) - jego rolą jest zadanie jak największych obrażeń i bezpośrednie przyjęcie na siebie obrażeń zadanych przez przeciwnika. Większość jego umiejętności bazuje na adrenalinie. Może specjalizować się w walce trzema rodzajami broni (mieczami, toporami lub młotami), a także rozwijać dwie dodatkowe cechy: siłę (dla zadawania większych obrażeń i wzmocnienia działania umiejętności związanych z przetrwaniem jak najdłużej) i taktykę (pozwalającą unikać obrażeń, zwiększać szybkość albo po prostu przeszkadzać w realizacji celu przeciwnikowi). Z postacią wojownika związane jest pojęcie Tank, czyli gracza biorącego na siebie cały impet ataku przeciwnika, na którego rzucają swoje czary inni członkowie drużyny.
* Mnich (ang. Monk) - postać, której głównym zadaniem jest utrzymywanie siebie i reszty drużyny przy życiu poprzez leczenie i rzucanie zaklęć ochronnych oraz odradzanie ich, jeśli zginą. Specjalizacje Monka to: Healing Prayers (leczenie), Protection Prayers (ochrona, zapobieganie), Smiting Prayers (zadawanie obrażeń) i Divine Favor (zwiększanie mocy i skuteczności czarów Monka). Ciekawą rolą Monka jest Bonder - mnich, który chroni i zapobiega obrażeniom zadawanym wybranemu wojownikowi (patrz: tank), przy użyciu umiejętności Protection Prayers. Istnieje także pojęcie 55 monka, które oznacza mnicha mającego armor zapełniony sup runami + -55hp ceste i utrzymujący na sobie czar prot spirit. Czar ten powoduje, że cel nie może otrzymać więcej niż 10% max hp dmg. A jeżeli masz 55hp nie możesz otrzymać więcej niż 5 dmg od jednego ciosu. Oprócz tego 55 monk utrzymuje na sobie baltazar's spirit, mending i essence bond. Do tego dochodzą healing breeze, zelot's fire, a także bonletti defence/balanced stance/jakiś int (o ile jesteś także warriorem) i shield of judgement [E]. Monk ten jest stworzony do solo farmu. Dobre miejscówki: Trolle, Droknars Forge i Hydry/minotaury, Augury Rock.
* Elementalista (ang. Elementalist) - mag mający do dyspozycji moce czterech żywiołów - wody, powietrza, ognia i ziemi (może używać każdej z nich), jest w stanie zadawać duże obrażenia wielu wrogom jednocześnie (tzw. nuke) używając fire magic i ma do dyspozycji najwięcej energii dzięki energy storage.
* Nekromanta (ang. Necromancer) - postać władająca magią śmierci, do jej głównych umiejętności należy wysysanie życia i energii z wrogów (również po to, by przenieść je na siebie) oraz tworzenie kościanych sług poprzez penetrowanie ciał zabitych. Wyróżniamy curse necro, MM (minion master), order necro, a także SS necro (spiteful spirit). Ostatnio bardzo często używa się go do B-spike'a w HA (Heroes Ascient).
* Łowca (ang. Ranger) - typowy łucznik, postać, która specjalizuje się zwabianiem wrogów, zastawianiem pułapek oraz zadawaniem długotrwałych obrażeń. Może oczarować dowolne zwierzę i sprawić, by stało się jego towarzyszem.
Bardzo popularny jest teraz R-Spike (Ranger Spike) na PvP.
* Mesmer - postać specjalizująca się zarówno w zadawniu obrażeń poprzez degen życia, jak i we wspieraniu swojej drużyny zaklęciami inspirującymi. Obrażenia zadaje się przy pomocy SE --> PP --> SD (Shatter Ench. --> Phantom Pain --> Shatter Delusive). Mes może także w miarę skutecznie interruptować, a także jest dobrym E-drainerem (wykradaczem many).
zalety / osiagniecia gry (GW facion) :
- te same co sa w zwyklym GW
- mozna miec 4 postacie, (MOZNA ZLACZYC KONTO Z GUILD WARS Z KONTEM Z GUILD WARS FACTION) wtdy mozna miec 6 postaci
-mozna sie poruszac po kontynencie z guild wars oraz dochodzi jeszcze jeden kontynent i wyspa
- sa dwie nowe profesje:
Profesje dodane w Factions:
* Zabójca (ang. Assasin) - skrytobójca zadający obrażenia przy pomocy sztyletów. Jego ataki są wyjątkowo szybkie, widowiskowe i skuteczne.
* Rytualista (ang. Ritualist) - szaman, który swą magią, opierającą się głównie na przywoływaniu duchów i modlitwach, wspiera drużynę zaklęciami ochronnymi, bądź zadaje obrażenia wrogom.
zalety / osiagniecia gry (GW nightfall):
- nie bede sie wypowiadal bo sie nie znam:P
- sa dwie nowe profesje:
Profesje dodane w Nightfall:
* Paragon - Używa okrzyków bojowych do buff-owania [wzmacniania] drużyny. Za broni służy mu włócznia.
* Derwisz (ang. Dervish) – Uzbrojony w kosę i mogący atakować paru wrogów naraz wojownik. Dodatkowo potrafi przybierać formy bogów ze świata GW.
wszelke informacje ktorych nie napisalem tutaj znajduja sie na oficjanej polskiej stronie gry GUILD WARS:
www.guildwars.pl
www.guildwars.pl/forum (poslskie forum)
polecam rowniez http://gw.gamewikis.org/wiki/Main_Page dla osob BARDZO DOBRZE ZNAJACYC JEZYK ANGIELSKI |
|