Diablo26
Administrator

Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:08, 21 Paź 2006 Temat postu: Rasy |
|
|
Do twojego wyboru oddano 10 ras powszechnie występujących w Morrowindzie. Każda z nich ma swoje mocne i słabe strony. Dodatkowo przedstawiciele niektórych ras nie przepadają za obcokrajowcami. Wybór rasy jest więc jedną z najistotniejszych decyzji, wpływających na dalszy przebieg gry.
Aragonianin:
Bardzo niewiele wiadomo o życiu i obyczajach jaszczuropodobnych mieszkańcach Czarnych Mokradeł. Długie lata wojny z najeźdźcami uczyniły z Aragonian rasę ekspertów w walce partyzanckiej. Jaszczuroludzie równie swobodnie czują się na lądzie jak i w wodzie. Znakomicie przystosowali się do trudnych warunków panujących na ich ojczystych bagnach, uodporniając się na choroby i trucizny, które powaliły już tuziny niedoszłych odkrywców tego niegościnnego regionu.
Premie do umiejętności: Alchemia + 5, Atletyka + 15, Iluzja +5, Średni pancerz +5, Mistycyzm +5, Włócznia +5, Bez zbroi +5.
Specjalne: Odporność na choroby; Niewrażliwość na truciznę; Oddychanie w wodzie.
Breton:
Bretoni od urodzenia czują silną więź z siłami magii i okultyzmu. Prowincja Wysokiej Skały jest ojczyzną wielu znakomitych magów i czarnoksiężników. Oprócz naturalnej zdolności do nauki czarów, zaklinania i alchemii, Bretoni posiadają także wysoką odporność na magię zniszczenia i ubezwłasnowolnienia.
Premie do umiejętności: Przywołanie +20, Mistycyzm +10, Przywrócenie +10, Alchemia +5, Przemiana +5, Iluzja +5.
Specjalne: Premia do maksymalnej Many; Smocza łuska; Odporność na magię.
Mroczny Elf:
W Cesarstwie używa się zwykle określenia ,,mroczny elf", ale rdzenni mieszkańcy Morrowind nazywają siebie ,, Dunmerami". Przedstawiciele tego ludu o szarej skórze i gorejących, czerwonych oczach, równie znakomicie radzą sobie jako wojownicy jak magowie. Szermierze, łucznicy i wojenni magowie mrocznych elfów przesądzili o wyniku niejednej bitwy.
Premie do umiejętności: Długie ostrze +5, Zniszczenie +10, Lekki pancerz +5, Atletyka +5, Mistycyzm +5, Celność +5, Krótkie ostrze +10.
Specjalne: Pradawny Strażnik; Odporność na ogień.
Elf Wysokiego Rodu:
Złotoskóre elfy wysokiego rodu, zwane również Altmerami, to dumna, smukła rasa zamieszkująca Wyspę Summurset. Pochodzi od niej wspólny język Cesarstwa, tamrielski, a większość sztuk, rzemiosł i nauk ma swe źródła w tradycjach altmerowych. Zwinne, inteligentne i obdarzone silną wolą elfy wysokiego rodu specjalizują się w sztukach magicznych i są zdecydowanie bardziej odporne na choroby od przedstawicieli niższych ras.
Premie do umiejętności: Zniszczenie +10, Zaklinanie +10, Alchemia +10, Przemiana +5, Przywołanie +5, Iluzja +5.
Specjalne: Premia do maksymalnej Many; Podatność na magię, ogień, mróz i porażenia; Odporność na choroby.
Cesarski:
Cesarscy, mieszkańcy wysoko rozwiniętej, kosmopolitycznej prowincji Cyrodiil, to wykształcony naród dyplomatów i kupców. Choć ustępują krzepą niektórym z dzikszych ras, należy pamiętać, że to właśnie ich znakomicie wyszkolona lekka piechota zjednoczyła cały kontynent Tamriel pod berłem Cesarza.
Premie do umiejętności: Retoryka +20, Handel +10, Długie ostrze +20, Broń obuchowa + 5, Lekki pancerz +5, Walka wręcz +5.
Specjalne: Gwiazda zachodu; Głos Cesarza.
Khajiit:
Khajiici wywodzą się z prowincji Elseweyr. Przedstawiciele tej rasy różnią się znacznie między sobą wyglądem- od osobników przypominających elfy, po cathay (ludzi-jaguary) i olbrzymie tygrysy senchańskie. Przedstawiciele najczęściej spotykanej grupy suthay-rath są inteligentni, bystrzy i zwinni. Wielu Khajiitów nie używa w ogóle oręża, zdając się w walce na swe imponujące pazury. Ich wrodzona zręczność i zdolności akrobatyczne czynią z nich niezrównanych złodziei.
Premie do umiejętności: Akrobatyka +15, Atletyka + 5, Walka wręcz +5, Lekki pancerz +5, Zabezpieczenia +5, Krótkie ostrze +5, Skradanie się +5.
Specjalne: oko strachu; Kocie oczy.
Nord:
Wysoka, jasnowłosa rasa Nordów wywodzi się z prowincji Skyrim. Są to nieustraszeni, porywczy kupcy i odkrywcy. Znakomitych norskich żeglarzy można znaleźć we wszystkich większych portach Tamriel. Krzepcy Nordowie słyną ze swej odporności na zimno ( w tym nawet na magiczny mróz). Przemoc i siła to istotne aspekty norskiej kultury. Dla norda każda walka może być równie dobrze walką ostatnią. Ich pogarda dla śmierci przeszła już zresztą to legendy.
Premie do umiejętności: Topór +10, Broń obuchowa +10, Średni pancerz +10, Długie ostrze +5, Włócznia +5, Ciężki pancerz +5.
Specjalne: Pięść grzmotu; Skorupa; Odporność na porażenia; Niewrażliwość na mróz.
Ork:
Ten barbarzyński lud wojowników, zamieszkujący rejony gór Wrothgarskich i Smoczego Ogona, słynie ze swojej bitności i niebywałej odporności. W przeszłości rasa orków była powszechnie znienawidzona, ale na przestrzeni ostatnich dziesięcioleci zyskała stopniowo szacunek i uznanie Cesarstwa. Ich płatnerze są cenieni za kunszt swoich wyrobów a ciężkozbrojni piechurzy stanowią trzon frontalnych oddziałów Cesarstwa.
Premie do umiejętności: Płatnerz +10, Topór +5, Ciężki pancerz +10, Tarcza +10.
Specjalne: Szał bojowy, Odporność na magię.
Redgard:
Najznakomitsi wojownicy w całej Tamriel. Ciemnoskórzy Redgardzi z prowincji Hammerfall zdają się być stworzeni do walki, choć ich duma i poczucie niezależności czynią z nich raczej znakomitych zwiadowców, niż regularne oddziały linowe. Oprócz biegłości w posługiwaniu się niemal każdym rodzajem oręża, Redgardzi znani są również ze swej szybkości i odporności na trudne walki.
Premie do umiejętności: Długie ostrze +15, Krótkie ostrze +5, Ciężki pancerz +5, Topór +5, Broń obuchowa +5, Średni pancerz +5, Atletyka +5.
Specjalne: Adrenalina; Odporność na trucizny; Odporność na choroby.
Leśny Elf:
Podzielny na klany lud, zamieszkujący wschodnie roginoy Puszczy Valen. W Cesarstwie mówi się o nich ,,leśne elfy", choć sami siebie nazywają ,,Bosmerami", czyli ludźmi drzewa. Leśna elfy są szybkie, zwinne i pojętne. Ich wrodzona ciekawość połączona z niezwykłą zręcznością czyni z nich znakomitych zwiadowców, agentów i złodziei, choć w całej Tamriel słyną przede wszystkim jako niezrównani łucznicy.
Premie do umiejętności: Celność +10, Skradanie +10, Lekki pancerz +10, Alchemia +5, Akrobatyka +5.
Specjalne: Mowa zwierząt; Odporność na choroby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|