Diablo26
Administrator
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:35, 21 Paź 2006 Temat postu: Cechy |
|
|
Pod pojęciem "cecha" rozumiemy jedną z sześciu naturalnych umiejętności, które są podstawą naszego bohatera. To one określają sukces, bądź też porażkę w wielu sytuacjach.
Siła
Siła opisuje masę mięśniową bohatera, a także jego wytrzymałość i kondycję. Siła jest szczególnie ważna dla wojowników, barbarzyńców, paladynów, łowców i mnichów, gdyż pomaga im osiągnąć w walce przewagę.
Zręczność
Zręczność opisuje koordynację oko-ręka bohatera, jego zwinność, refleks i równowagę. Zręczność jest najistotniejsza dla złodziei, ale jest także pomocna dla bohaterów noszących zwykle lekkie lub średnie zbroje (barbarzyńcy i łowcy), a także dla tych, którzy w ogóle zbroi nie noszą (mnisi, magowie i czarownicy), i dla wszystkich bohaterów, którzy chcą być skuteczni w walce na dystans.
Kondycja
Kondycja opisuje sprawność fizyczną bohatera, jego stan zdrowia i odporność fizyczną na trudy, rany i choroby. Kondycja jest ważna dla wszystkich postaci, gdyż ma wpływ na ilość punktów życia. Czarodzieje i czarownicy czerpią dodatkowe korzyści z posiadania wysokiej Kondycji, gdyż pozwala im ona ochronić aktualnie rzucane przez siebie czary od rozproszenia, gdy zostaną trafieni w walce.
Inteligencja
Inteligencja opisuje zdolność zapamiętywania bohatera, a także jego zdolność do nauki i wnioskowania. Inteligencja najważniejsza jest dla magów i wszystkich, którzy chcą rozpoczynać z szeroką gamą umiejętności.
Mądrość
Mądrość opisuje zdolność osądu bohatera, a także jego zdrowy rozsądek. Mądrość jest najważniejsza dla kapłanów, druidów, paladynów i łowców, ale pomocna jest dla wszystkich bohaterów, którzy pragną posiadać wyostrzone zmysły i wysoką odporność na magię kontrolującą umysł. Wpływa także na Klasę Pancerza mnicha nie posiadającego broni, czyniąc cię łatwiejszym lub trudniejszym do trafienia w walce.
Charyzma
Charyzma opisuje siłę charakteru bohatera, a także jego zdolności przekonywania, urok osobisty i zdolności przywódcze. Jest ona podstawową cechą paladynów, czarowników, bardów, ale pomaga też kapłanom odpędzać nieumarłych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|