Forum RPG Forum Strona Główna RPG Forum
Forum o grach RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Klasy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Icewind Dale
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Diablo26
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:31, 21 Paź 2006    Temat postu: Klasy

Wojownik

Wojownik to rycerz, fechmistrz, żołnierz i miłośnik bójek. Jego życie wypełnia poznawanie broni i taktyki. Można go spotkać na polu bitwy, ale również walczącego z potworami. Dobry wojownik musi być silny i zdrowy - inaczej ma nikłe szanse na przetrwanie.

Łowca

Łowca to wojownik, myśliwy i leśnik. Biegle posługuje się bronią i jest wytrawnym znawcą lasu. Często chroni i pomaga zagubionym wędrowcom i uczciwym wieśniakom. Łowca musi być silny, mądry i znać naturę, by żyć pełnią życia.

Paladyn

Paladyn to szlachetny i prawy rycerz; symbol wszystkiego co dobre i prawe. Jest jak wojownik nieodłącznie związany z walką, żyje jednak ideałami prawości, sprawiedliwości, uczciwości, pobożności i rycerskości. Stara się być żywym przykładem tych przymiotów, by inni mogli uczyć się od niego, podziwiając jego chwalebne czyny.

Kapłan

Kapłan (dowolnej religii) zaspokaja duchowe potrzeby wspólnoty. Jest zarówno obrońcą, jak i uzdrowicielem. Nie jest jednak niechętny walce. W przypadku zagrożenia złem kapłan bez wachania odnajdzie je i zniszczy. Dotyczy to również złych kapłanów, którzy jednakże niszczą dobro.

Druid

Druid jest kapłanem natury i neutralności oraz tego, co dzikie we wspólnocie. Wykorzystuje swe moce do chronienia i zachowania równowagi w świecie.

Mag

Mag który poświęca się jednej szkole magii w stopniu większym niż innym, jest nazwany specjalistą. Dzięki temu rośnie liczba czarów, które może rzucić, ale traci zdolność do rzucania czarów z opozycyjnych szkół. Rozważ wady i zalety z ostrożnością. Mag posiada osiem podklas: Mistrz odrzucania, Mistrz przywołań, Mistrz poznania, Mistrz zauroczeń, Iluzjonista, Mistrz inwokacji, Nekromanta, Mistrz przemian.

Złodziej

Złodziej to zręczny łotrzyk, który stara się osiągnąć własne cele - dobre lub złe. Jego znakami rozpoznawczymi są spryt, zwinność i ciągłe krycie się w cieniu. Tylko od złodzieja zależy, czy wykorzysta swe talenty przeciw niewinnym wędrowcom, bogatym kupcom, potworom lub gnębiącej biedaków władzy.

Bard

Bard również jest łotrzykiem, ale znacznie różniącym się od złodzieja. Jego siłą jest wdzięk i urocza osobowość. Z ich pomocą oraz z pomocą dowcipów kroczy przez świat. Bard to utalentowany muzyk i chodzący magazyn plotek, opowieści i wiedzy. Wie nieco o tym, co spotkał na swej drodze. Zna się właściwie na wszystkim, ale w niczym nie jest mistrzem. Wielu bardów to łajdacy, ale mimo to ich opowieści i pieśni są z radością witane niemal wszędzie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Icewind Dale Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin