Diablo26
Administrator
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:56, 21 Paź 2006 Temat postu: Postacie |
|
|
Stary Obóz
Gomez
Szef Starego Obozu, siedzi całymi dniami na swoim tronie w siedzibie magnatów, która jest ostro pilnowana przez jego straże. Do piątego rozdziału jest nieśmiertelny, a potem można skopać mu tyłek. Decyduje o przyjęciu cię w jego straże. Obok jego rezydencji schronili się Magowie Ognia.
Thorus
Pilnuje wraz ze swoimi dwoma kumplami aby nikt nieproszony nie wchodził na teren zamku. Na początku gry daje ci zadanie, aby sprzątnąć Mordraga (z Nowego Obozu), ponieważ nie chce żeby on się kręcił po Starym Obozie
Diego
Pierwsza postać, z którą pogadasz w grze. Chce cię przekonać, że Stary Obóz jest najlepszym wyborem. Dzięki niemu możesz zostać cieniem. Powierza ci poważne zadanie - dostarczenie listy od Iana ze Starej Kopalni. Uczy siły i zręczności.
Nowy Obóz
Lee
Boss Nowego Obozu, ten z kolei dowodzi najemnikami, którzy ochraniają Magów Wody. Do jego obozu może doprowadzić cię Mordrag (którego Thorus kazał ci zabić). Daje ci zadania, dzięki którym będziesz mógł dojść do Magów Wody. BTW ma fajny toporek
Gorn
Na początku gry dzięki niemu możesz dostać chatę po Krzykaczu w Nowym Obozie. Programiści, trochę za bardzo go wydłużyli i niewiele brakuje mi do Węża Błotnego . Wyrusza wraz z tobą do Nowej Kopalni, którą zaatakował Stary Obóz.
Lares
Przyjmuje nowych w szeregi Szkodników. U niego zaczynasz karierę w Nowym Obozie. Także ma swoje straże, które nie przepuszczą cię bez jakiegoś ważnego powodu. W grze ma powiązania z Mordragiem. Uczy siły i zręczności.
Sekta (Obóz na bagnie)
Y'Berion
Najwyższy guru na bagnach. Zleca ci zdobycie pierwszego kamienia ogniskującego. Tak jak Gomez, także ma swoje kobitki. Mieszka w 'grocie', do której prowadzą wysokie schody, na których stoją Strażnicy Świątynni. Kontaktuje się ze Śniącym, po czym mdleje, a na poszukiwania Śniącego wyrusza Cor Kalom z podwładnymi.
Cor Kalom
Dla mnie bardzo kontrowersyjna postać. Aby móc skontaktować się ze Śniącym, potrzebna jest wydzielina Pełzaczy ze Starej Kopalni, z której on potem przygotuje eliksir, i którą zleca ci przynieść. Wyrusza na poszukiwania Śniącego, a potem... to już chyba sami wiecie, jeśli przeszliście grę. Ma denerwujący głos (jak dla mnie).
Cor Anga
Wysokim stażem Strażnik Świątynny. Stał obok Y'Beriona podczas ich 'dzikich obrzędów ze Śniacym' Zdaje się czegoś uczy (chyba broni oburęcznej). Zleca ci poszukiwania Cor Kaloma, który powędrował zaś...
Magowie
Xardas
Chyba najważniejszy mag w Kolonii. Mieszka ze swoim Demonem w wieży na terenie orków. Jest 13 magiem, ze swoimi 12 kolegami (6 Magów Ognia, 6 Magów Wody) stworzyli tę przeklętą barierę, ale przez błąd w sztuce zrobili ją za dużą i sami się w niej uwięzili. Pomaga ci dostać się do Śniącego i daje Uriziela. Spotkasz się z nim na początku gry w Gothic II...
Saturas
Przewodzi Magom Wody w Nowym Obozie. Naładujesz u nich nielegalnie Uriziela. Daje ci mapę z miejscami, w których występują kamienie ogniskujące i każe je zdobyć. Opowie ci o Xardasie, do którego będziesz musiał się potem udać.
Corristo
Za to jego słuchają się Magowie Ognia ze Starego Obozu. Musisz zanieść do nich list, który powierzono ci gdy wydano na ciebie wyrok i wtrącono za barierę. Wszystkich Magów Ognia potem wybiją, oprócz Miltena, który pomoże ci znaleźć kamień ogniskujący.
Baal Tondral
Najlepszy czarownik w Obozie na bagnach. Uczy swoich podopiecznych, a także ciebie (mana). Aby przyjęto cię do ich Obozu, musisz m.in. mu zaimponować (czar Sen). Jest także handlarzem magicznych ksiąg, czarów, itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|