Forum RPG Forum Strona Główna RPG Forum
Forum o grach RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Super Lokacje

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Fallout II
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Diablo26
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:16, 21 Paź 2006    Temat postu: Super Lokacje

W czasie odkrywania świata Fallout możesz trafić na tzw. special locations, które zostaną zaznaczone na mapie i random encounters, które nie zostaną zaznaczone i nie możesz do nich powrócić.


The Bridge of Death

The Bridge of Death- podczas wędrówki po pustkowiu możesz napotkać faceta pilnującego mostu. Aby przejść na drugą stronę i dostać się do siatki wyjścia musisz odpowiedzieć na trzy pytania: Jak się nazywasz? Jakie masz zadania? Ostatnie pytanie bywa różne [ale zawsze jest jakoś związane z grą Fallout], odpowiadaj zgodnie z prawdą, jeśli tak uczynisz, to przejdziesz na drugą stronę, jeśli skłamiesz zginiesz, jeśli na trzecie pytanie odpowiesz pytaniem strażnik zginie i pozostawi po sobie pelerynę, która ma cechy zbroi [zbroja].


Cafe of Broken Dreams

Cafe of Broken Dreams - miejsce, które wygląda bardzo znajomo:) Jestem pewien, że już kiedyś tutaj byłem, no i te postacie. Ta psina - przecież zginęła w Mariposa Base. Moja ulubiona super lokacja.


The Stone Head

The Stone Head- to pomnik twojego przodka. Wysłuchaj przez chwilę jego monologu, a następnie przekonaj go, że jesteś Wybrańcem. W nagrodę dostaniesz wielki kamień, który po użyciu zwiększy twoją siłę i zręczność o trzy i doda 50% do odporności na uderzenia. Oczywiście po paru godzinach Twoje współczynniki powrócą do pierwotnych wartości.


Crushed Wahle

Crushed Wahle- wielki, martwy wieloryb + kwiatek. Jest to nawiazanie do "Autostopem przez Galaktyke" autorstwa Douglasa Adamsa [autor komicznych powieści o temetyce fantastyczno-naukowej].


Federation Shuttle

Federation Shuttle- nawiązanie do Star Treka, możesz zabrać kilka strzykawek z tajemniczą zawartością [dzialają jak super stimpaki].


The Guardian of Forever

The Guardian of Forever- miejsce, w którym możesz przenieść się w czasie [do Krypty 13, na trzeci poziom] i dowiedzieć się prawdy o kryzysie w Krypcie 13 związanym z Water Chipem Smile
W tej lokacji znajdziesz również Solar Scorcher [Słoneczny Opiekacz]. Jest to kolejne nawiązanie do znakomitej serii sci-fi Star Trek, a dokładniej do odcinka TOS: City on the Edge of Forever.


Toxic Dump

Toxic Dump- wysypisko radioaktywnych odpadów. Dostaniesz ogromną dawkę promieniowania.


Mad Brahmins

Mad Brahmins- horda szalonych krów - choroba szalonych krów w Falloucie, o tak! Ale zaszła mutacja, bo krowy wybuchają. Uciekaj stąd jak najszybciej, zanim członkowie Twojej drużyny zaczną umierać!


W okolicach New Reno spotkamy żołnierzy Enclave [wśród nich Frank Horrigan] strzelających do bezbronnych ludzi - niestety nie można temu przeszkodzić, zresztą i tak nie miałbyś żadnych szans.


Rycerze Króla Artura

Rycerze Króla Artura- możesz pomóc Królowi w poszukwanie Holy Hand Grenade of Antioch. Powodzenia. Nie ma żadnego sposobu na wypełnienie tego questa.


"Niemyte Kmioty" polujące na Spammera.

"Niemyte Kmioty" polujące na SpammeraNawiązanie do Fallout Community, czyli forum duskusyjnego, które swego czasu było zasypywane idiotycznymi postami przez jakiegoś internetowego trola.


Można napotkać encountera z psem.

Jeśli się do niego zbliżysz, psina zacznie za Tobą biegać. Obniża Luck do jednego punktu! i dodaje cechę Jinxed, która przynosi pecha Tobie oraz przeciwnikom. Ponadto jeśli masz jeszcze miejsce w drużynie na nowego bohatera, pies zajmie jego miejsce. Psa można zabić [ma około 750 hapeków]. Wówczas szczęscie wraca do normy i cecha Jinxed znika.


Tin Woodsman

Tin Woodsman- można spotkać gościa, któremu "zacięła się zbroja". Należy podać mu puszkę oleju, leżącą obok niego, aby w zamian otrzymać od 50 do 150 Micro Fusion Cells.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
POSZUKIWACZ
Adventurer



Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIEŚ

PostWysłany: Sob 21:03, 21 Paź 2006    Temat postu:

Auto-Komis:

Tutaj spotykamy Boba sympatycznego sprzedawcę "nieco" zezłomowanych samochodów. A Bob jak każdy dobry biznesmen spróbuje wcisnąć nam jeden ze swych wspaniałych wraków. W szopie możemy znaleźć dwie dość ciekawe śrutówki, jedna z nich jest godna uwagi.

Budka:

Bardzo dziwne miejsce. Dlaczego? Być może dobrym powodem jest to, że na środku pustyni wpadamy na Budkę Telefoniczną. Dobra, to bym jeszcze zrozumiał, ale ta budka pochodzi z Anglii. Jak by tego mało było, gdy do niej podejdziemy zniknie a jedyne, co po niej zostanie to Motion Sensor. (jest to nawiązanie do filmu o Bobie i Tedzie podróżujących taką budką w czasie. Był jeszcze jeden film o podróżnikach w czasie korzystających z budki telefonicznej jako środka transportu ale oglądałem go jeszcze będąc dziecięciem i szczegółów nie pamiętam Wink - przypisek CD Jack'a).

Big Truck:

Nic poza wywróconą ciężarówką. No może poza wyjątkiem skrzyni, w której znajduje się 10 tys. kapsli.

Mad Cows:

Autorzy gry wyraźnie uwzięli się na szalone krowy. Tutaj spotykamy krówki, które sobie najzwyczajniej w świecie gadają. Szalone krówska spotkać możemy także w Fallout 2 tam są już jednak wrogo nastawione.

Odcisk Łapy:

Odcisk łapy jakiegoś wielkoluda a pośrodku ciało jakiegoś biednego wieśniaka. Może i nie takiego biednego bo ma on przy sobie Stealth Boy'a.

UFO:

Kolejne niezbyt normalne miejsce. Znajdziemy w nim dwa ciała kosmitów, statek związany ze Strefą 51 i niezłą pukawkę zwaną Alien Blaster. A i zapomniałbym napisać, że na planszy jest też zdjęcie Elvisa. Jak myślicie czy to jakaś aluzja?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Fallout II Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin