Diablo26
Administrator
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:42, 21 Paź 2006 Temat postu: Perki czyli Zdolności |
|
|
Człowiek czynu
Dosajesz jeden punkt akcji.
Stopień 3
Wymagania Zręczność 5, Poziom 12
Przyjaciel zwierzat
Zwierzęta nie zaatakują Cię pierwsze.
Stopień 1
Wymagania Inteligencja (IN) 5, Sztuka przetrwania 25%, Poziom 9
Orientacja
Dostrzegasz więcej detali podczas oglądania.
Stopień 1
Wymagania Percepcja 5, Poziom 3
Człowiek demolka
Dodajesz 20% do współczynnika ataku krytycznego.
Stopień 1
Wymagania Percepcja 6, Szczęście 6, Zręczność 6, Poziom 9
Szybkie pięści
Opanowanie wschodnich sztuk walki powoduje obniżenie o jeden kosztu akcji w walce
bezpośredniej.
Stopień 3
Wymagania Zręczność 6, Siła 6, Poziom 3
Szybkie stopy
Otrzymujesz dwa dodatkowe punkty akcji, do wykorzystania na ruch.
Stopień 3
Wymagania Zręczność 5, Poziom 6
Wyrobione oko
Do siły każdego strzału są dodawane dwa punkty.
Stopień 2
Wymagania Zręczność 6, Szczęście 6, Poziom 6
Szybki palec
Koszt użycia broni palnej obniża się o 1 punkt akcji.
Stopień 1
Wymagania Zręczność 7, Inteligencja 6, Percepcja 4, Poziom 9
Kult jednostki
Wszystkie postacie postrzegają Cię jako osobę o nieposzlakowanej opinii.
Stopień 1
Wymagania Charyzma 10, Poziom 12
Mistrz uników
Ta zdolność pozwala na unikanie trafienia. Dodaje 5% do klasy pancerza.
Stopień 2
Wymagania Zręczność 4, Poziom 9
Pierwszy w kolejce
Umożliwia zadanie ciosu przed przeciwnikiem, dodaje 2 punkty do współczynnika
inicjatywy.
Stopień 3
Wymagania Percepcja 6, Poziom 3
Erudycja
Dodaje 2 punkty do Twoich umiejętności.
Stopień 3
Wymagania Inteligencja 6, Poziom 6
Empatia
Poznanie ludzkiej natury umożliwia Ci bardziej wnikliwą rozmowę.
Stopień 1
Wymagania Percepcja 7, Inteligencja 5, Poziom 6
Odkrywca
Większa szansa na odkrycie ciekawych miejsc i poznanie interesujących postaci.
Stopień 1
Wymagania żadne, Poziom 9
Szybkie zdrowienie
Otrzymujesz dodatkowy punkt współczynnika prędkości regeneracji.
Stopień 3
Wymagania Wytrzymałość 6, Poziom 3
Dziecko kwiat
Jesteś mniej podatny na działanie chemii (50%) i cierpisz krócej o połowę (w porównaniu do
normalnej postaci).
Stopień 1
Wymagania Wytrzymałość 5, Poziom 9
Znajdywacz skarbów
Masz zdolność znajdowania pieniędzy.
Stopień 1
Wymagania Szczęście 8, Poziom 6
Przyjazny wróg
W czasie walki twoi przyjaciele są podświetleni na zielono, wrogowie (i niezaangażowani)
na czerwono.
Stopień 1
Wymagania Percepcja 4, Poziom 6
Duch
W ciemności poruszasz się niczym duch. Twoja umiejętność skradania wzrasta o 20%.
Stopień 1
Wymagania Skradanie się 60%, Poziom 6
Uzdrowiciel
Dodaje od 2 do 5 punktów uzdrowienia przy użyciu umiejętności pierwszej pomocy lub leczenia.
Stopień 3
Wymagania Percepcja 7, Zręczność 6, Inteligencja 5, Pierwsza pomoc 40%,
Poziom 3
Leci!
Dodaje dwa dodatkowe punkty siły, ale tylko do rzucania przedmiotami.
Stopień 3
Wymagania Poziom 6
Życiodajna moc
Dodaje cztery punkty odporności za każdy poziom profitu.
Stopień 3
Wymagania Wytrzymałość 4, Poziom 12
Ksiaże złodziei
Jednorazowo dodaje po 10% do umiejętności skradania się, otwierania zamków, kradzieży i
obchodzenia się z pułapkami.
Stopień 1
Wymagania Poziom 12
Mistrz kupiecki
Daje ci 25% zniżki przy nabywaniu towarów.
Stopień 1
Wymagania Charyzma 7, Handel 60%, Poziom 9
Sanitariusz
Daje jednorazowy dodatek po 20% dla umiejętności pierwszej pomocy i leczenia.
Stopień 1
Wymagania Poziom 12
Blokada mentalna
Jest to umiejętność bezdotykowego wpływania na obiekty.
Stopień 1
Wymagania Poziom 15
Częstsze TK
O 5% większa szansa zadania trafienia krytycznego.
Stopień 3
Wymagania Szczęście 6, Poziom 6
Złota rączka
Jednorazowy dodatek 20% do umiejętności naprawiania i nauk ścisłych.
Stopień 1
Wymagania Poziom 12
Mutacja
Zmieniłeś się na skutek promieniowania. Jedna z Twoich cech zmutowała w coś innego.
Stopień 1
Wymagania Poziom 9
Tajemniczy wędrowiec
Postać pojawiająca się od czasu do czasu i pomagająca Ci w walce.
Stopień 1
Wymagania Szczęście 7, Poziom 6
Koci wzrok
Redukuje poziom ciemności o 10%.
Stopień 3
Wymagania Percepcja 6, Poziom 3
Szperacz
Pomaga znaleźć najkrótszą drogę. Skraca czas podróży o 25%.
Stopień 2
Wymagania Wytrzymażość 6, Sztuka przetrwania 40%, Poziom 6
Doliniarz
Jesteś najlepszym złodziejem, ponieważ wielkość przedmiotu przestaje odgrywać rolę.
Stopień 1
Wymagania Zręczność 8, Kradzież 80%, Poziom 9
Prezencja
Reakcja ludzi w pomieszczeniu do którego wchodzisz jest o 10% lepsza.
Stopień 3
Wymagania Charyzma 6, Poziom 3
Szybki dostęp
Koszt dostępu do posiadanych przedmiotów obniża się o jeden punkt akcji.
Stopień 3
Wymagania Zręczność 5, Poziom 3
Lugola w żyłach
Poprawia odporność na promieniowanie o 10%.
Stopień 3
Wymagania Wytrzymażość 6, Inteligencja 4, Poziom 6
Cichociemny
Posiadasz zdolność przemieszczania się bez zwracania na siebie uwagi. Pozwala to uniknać
niepożadanych kontaktów.
Stopień 3
Wymagania Percepcja 6, Poziom 6
Zwiadowca
Posiadasz zdolność lepszej obserwacji na dużych dystansach. Umożliwia to szybszą
eksplorację terenu.
Stopień 1
Wymagania Percepcja, Poziom 3
Cwaniak
Możesz znaleźć więcej amunicji niż każdy normalny człowiek.
Stopień 1
Wymagania Szczęście 8, Poziom 9
Strzelec wyborowy
Posiadasz umiejętność celnego strzelania do oddalonych obiektów.
Stopień 2
Wymagania Percepcja 7, Inteligencja 6, Poziom 6
Skrytobójca
W czasie skradania możesz zaatakować przeciwnika od tyłu zadając mu dwukrotnie
silniejszy cios.
Stopień 1
Wymagania Zręczność 10, Skradanie się 80%, Poziom 18
Cichobieg
Umożliwia bieganie z równoczesnym skradaniem.
Stopień 1
Wymagania Zręczność 6, Skradanie się 50%, Poziom 6
Urodzony morderca
W walce bezpośredniej wszystkie Twoje punkty są dodawane do punktów krytycznych siejąc
śmierć i zniszczenie.
Stopień 1
Wymagania Zręczność 8, Siża 8, Walka wręcz 80%, Poziom 18
Gładka gadka
Rozszerza ilość opcji dostępnych w rozmowie.
Stopień 3
Wymagania Inteligencja 4, Poziom 3
Wężożerca
Twoja odporność na trucizny wzrasta o 25%.
Stopień 1
Wymagania Wytrzymałość
Bałkański snajper
Jesteś mistrzem w posługiwaniu się bronią.
Stopień 1
Wymagania Zręcznośc 8, Percepcja 8, Ręczna broń palna 80%, Poziom 18
Mówca
Jednorazowy dodatek 20% do umiejętności retoryki i handlu.
Stopień 1
Wymagania Poziom 12
Mocny grzbiet
Możesz przenosić dodatkowe 50 lbs wyposażenia.
Stopień 3
Wymagania Siła 6, Wytrzymałość 6, Poziom 3
Traper
Dodaje 20% do umiejętności sztuki przetrwania.
Stopień 3
Wymagania Wytrzymałość 6, Inteligencja 6, Sztuka przetrwania 40%, Poziom 3
Pojętny uczeń
Przyspiesza proces przyswajania wiedzy. Zalecany w początkowej fazie gry.
Stopień 3
Wymagania Inteligencja 4, Poziom 3
Biegłość
Możesz sobie wybrać jeszcze jedna umiejętność głowną.
Stopień 1
Wymagania Poziom 12
Twardziel
Jesteś ciężki i odporny na zranienia. Otrzymujesz dodatkowe 10% do ogólnej odporności.
Stopień 3
Wymagania Wytrzymałość 6, Szczęście 6, Poziom 3
Post został pochwalony 0 razy
|
|