POSZUKIWACZ
Adventurer
Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIEŚ
|
Wysłany: Sob 20:19, 21 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
OPIS MIAST FALLOUT I
Krypta 13 (Vault 13)
Tutaj zaczynamy grę jako bohater pierwszej części Fallouta. Właśnie w tym miejscu dostajemy zadanie odnalezienia Watter Chipa, bardzo potrzebnego naszej krypcie. W nasze ręce zostaje oddane życie bardzo wielu mieszkańców krypty. Miejsce to było bardzo dobrze zamaskowane, nikt nie wiedział o jego lokalizacji aż do momentu otwarcia po 80 latach.
MIEJSCA WYSZCZEGÓLNIONE NA MAPIE:
-Jaskinie
-Główne wejście
-Kwatery mieszkalne
-Centrum dowodzenia
Shady Sands (później New California Republic)
Najzwyczajniejsza osada rolnicza. Na czele wieśniaków stoi Aradesh. Spotkać tutaj można tandi córkę burmistrza Tandi. W drugiej części gry zostanie ona szefem tego miasta znanego później pod nazwą NCR, czyli New California Republic. W miasteczku spotykamy pierwszego NPC, Iana.
MIEJSCA WYSZCZEGÓLNIONE NA MAPIE:
-Entrace
-Garden
Krypta 15 (Vault 15)
Następny schron, lecz ten został opuszczony o wiele wcześniej. Mieszkańcy schronu poprzenosili się do pobliskich miast i wsi. Sama krypta została nadgryziona zębem czasu, popadła w ruinę stropy zaczęły się zapadać i wszystkie urządzenie mechaniczne przestały działać. Do krypty można wejść przez domek na powierzchni, aby dostać się na jej niższe poziomy będzie nam potrzebna lina, którą trzeba będzie przymocować do podłogi zepsutej windy. Niestety w ruinach krypty nie znajdziemy Water Chipa.
MIEJSCA WYSZCZEGÓLNIONE NA MAPIE:
-Vault Level I
-Vault Level II
-Vault Level III
Junktown
To miejsce to nic innego jak baza Raidersów czyli grupki bandytów. Zamieszkują oni kilka namiotów i jeden dom, który jest siedzibą szefostwa. Możemy zostać jednym z ich ludzi, ale aby to się stało musimy zabić bezbronne kobiety (spada za to karma bohatera) i nie ma z tego żadnych korzyści. Ja proponuję pochwycić broń i wytłuc ich, co do jednego.
MIEJSCA WYSZCZEGÓLNIONE NA MAPIE:
-Entrace
Junktown
Miasto położone nie daleko na północ od krypty 13. Żyją w nim ludzie, którzy podczas wojny przebywali na powierzchni ziemi. Miastem dowodzi właściciel sporego sklepu Killian Darkwater ma on w mieście nieco problemów z niejakim Gizmo właścicielem kasyna leżącego na północy miasta. Jeżeli nie połapaliście się jeszcze to głosu panu Darkwaterowi użyczył znany Richard Dean Anderson. Jeżeli zechcemy możemy podać pomocną dłoń Killianowi w walce z Gizmo. W mieście znajdziemy jednego z lepszych towarzyszy w grze, czyli uroczego pieska Dogmeat`a.
MIEJSCA WYSZCZEGÓLNIONE NA MAPIE:
-Entrance
-City Hall
-Casino
Hub
Chyba największe miasto w Falloucie. Jest to miasto kupieckie, przewija się prze nie wiele karawan i kupców. Można tu kupić wiele ciekawego ekwipunku przydatnego w grze. Jeżeli zależy nam na czasie w grze możemy zamówic nieco wody u Water Merchants dla Krypty 13. W mieście można pomóc szeryfowi w obaleniu miejscowego szefa mafii lub zatrudnić się do eskorty karawan.
MIEJSCA WYSZCZEGÓLNIONE NA MAPIE:
-Dowtown
-Entrance
-Old Town
-The Heights
-Water Merchants
Necropolis
Miasto zamieszkiwane prze Ghule. Na powierzchni miasta są same Ghule, które nawet nie zamienią z nami słowa. Jeżeli zejdziemy podziemia tam można nawiązać już niejaki kontakt z mieszkańcami. Pod miastem znajduje się także krypta 8.
MIEJSCA WYSZCZEGÓLNIONE NA MAPIE:
-Entrance
-Necropolis Hall
-Water Sheed
Boneyard
Nieco dziwne miasto podzielone na kilka części. Pierwszą jest Adytum rządzone przez Smithiego, niestety spiskują przeciwko niemu jego strażnicy. Kolejną częścią jest terytorium słabo uzbrojonego gangu Blades. Kolejny gang to Followers of Apocalypse. Miejscem godnym uwagi jest siedziba gangu Gun Runners. Handlują oni bronią i to całkiem niezłą.
MIEJSCA WYSZCZEGÓLNIONE NA MAPIE:
-Adytum
-Fortress
-Warehouse
Bractwo Stali (Brotherhood Of Steel)
Jedno z moich ulubionych miejsc w grze. Bractwo jest najpotężniejszą organizacja w grze. Posiadają bardzo rozwiniętą technologie. Bractwem rządzi gen. Maxon. Aby dostać się do bunkra bractwa musimy wykonać "drobną" misje. Każą nam dostać się do silnie napromieniowanego miejsca i wziąć ze sobą coś na dowód że w nim byliśmy.
MIEJSCA WYSZCZEGÓLNIONE NA MAPIE:
-Pięć poziomów bunkra
Glow
Glow jest bardzo nowoczesnym i zaawansowanym technicznie miejscem. Jak zwykle musi być jakieś, ale lekko mówiąc miejsce jest napromieniowane (baaaaardzo). W Glow uzyskamy wiele ciekawych informacji na temat najnowocześniejszej zbroi na świecie oraz stworzonego przez rząd wirusa F.E.V (Forced Evolutionary Virus). Zostajemy tutaj przysłani przez Brotherhood of Steel.
MIEJSCA WYSZCZEGÓLNIONE NA MAPIE:
-wiele poziomów labolatorium
Baza wojskowa (Military Base)
Miejsce zamieszkiwane przez Super Mutantów zarówno w pierwszej jak i w drugiej części gry. Nie ma tu nic ciekawego poza produkcją mutantów. Nieco głupio to brzmi ale mutanty przerabiają zwyczajnych ludzi na Super Mutanty (porypane prawda ?). Chcąc tym samym stworzyć wielką armie i rozpocząć podbój Ameryki.
MIEJSCA WYSZCZEGÓLNIONE NA MAPIE:
-5 poziomów labolatorium
Katedra (Cathedral)
Na pierwszy rzut oka zwyczajny niczym nie wyróżniający się kościół a jednak...
Dziwne rzeczy można zacząć wymieniać zaczynając od znajdujących się w kościele Super Mutantów wyposażonych w generatory pola stealth. Koleją nietypową rzeczą jest krypta znajdująca się pod kościołem a w niej mistrz mutantów zaczynający podbój świata.
MIEJSCA WYSZCZEGÓLNIONE NA MAPIE:
-4 poziomy labolatorium
Post został pochwalony 0 razy
|
|