Forum RPG Forum Strona Główna RPG Forum
Forum o grach RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Postacie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Diablo II
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Diablo26
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:19, 21 Paź 2006    Temat postu: Postacie

AMAZONKA:



Jak pamiętamy w Diablo I jedną z postaci była łuczniczką. Nie każdemu się podobała nią gra. Jednak osobom które nią grały po pewnym czasie brakowało alternatywy (w końcu latanie z łukiem bądź kuszą może się znudzić po pewnym czasie..). Pragnęły one by w drugiej części pojawił się ktoś do niej podobny jednak bardziej uniwersalny. Poskutkowało to. W Diablo II nie ma już łuczniczki ale jest za to amazonka. Ta potężna, silna lecz także i mądra kobieta wychowywała się w plemieniu koczowniczym. Trudy życia uczyniły iż amazonka jest odważna i chętna do walki. Jest ona także lojalna i uczciwa wobec swoich pracodawców ( oni muszą o tym samym pamiętać gdyż w innym wypadku w jednej chwili mogą mieć już strzałę w uchu Wink). Amazonki dzielimy ( nieoficjalnie ) na 2 grupy. Pierwsza to łuczniczki i amazonki posługujące się kuszą. Gra nimi polega na ciągłym bieganiu i ostrzeliwaniu potworów. Jeśli potwory zdąża do ciebie dobiec niestety mogą cię zabić (dlatego dla łuczniczek potrzebne są buty z szybkim bieganiem/chodzeniem). Dla tej grupy amazonek przeznaczone jest ostatnie drzewko umiejętności. Dzięki "czarom" tam zawartym łuczniczki/kuszniczki mogą wystrzeliwać strzały/bełty nasycone ogniem bądź lodem. Druga zaś grupa tych kobiet specjalizuje się w walce włócznią, piką itd. bądź rzucaniem oszczepami ( nie polecam gry oszczepniczką ). Amazonki te walczą w zwarciu i dzięki swojej długiej broni mogą nabić przeciwnika zanim on się zbliży do naszej postaci. Dla tej grupy przeznaczone są umiejętności zawarte w pierwszym drzewku. Dzięki nim atakując wroga dodatkowo porażamy go np. błyskawicą. Trzeba też pamiętać jeszcze o 3 zestawie magii. Są to bardzo przydatne umiejętności bierne. Warto w nie inwestować. Przykłady ?? Jedna umiejętność "Trafienie krytyczne" powoduje iż jeśli trafimy we wroga mamy szansę podwoić obrażenia. Innym znów przydatnym czarem jest "Valikiria". Dzięki niemu możemy wyczarować włóczniczkę które nam pomoże w walce i często odciągnie wrogów. Jest jeszcze wiele takich świetnych umiejętności. Jeśli chcecie się przekonać jakich to sami zagrajcie amazonką. Gra nią według mnie jest o wiele bardziej ciekawsza niż barbarzyńcą którym trochę nudno i prosto się gra.

Atrybuty początkowe:

Siła: 25
Zręczność: 20
Żywotność: 20
Energia: 15
Mana: 15
Życie: 50
Wytrzymałość: 84



CZARODZIEJKA:



Czarodziejka to wg mnie postać która radzi sobie z przeciwnikami równie dobrze jak Barbarzyńca. Z tą tylko różnicą, że wykonuje to w zdecydowanie odmienny sposób. Dzięki temu, że wykradła tajemnice magii używanej przez Klany Magów Wschodu, do którego należeli sami mężczyźni znakomicie włada wszelką magią. Jest to kobieta wyjątkowa oraz niezwykle inteligentna. Należy do klanu znanego jako Zann Esu. Członkinie tego klanu dążą do osiągnięcia absolutnej czystości, by móc zdobyć miano najpotężniejszych magów Sanktuarium. Czarodziejka specjalizuje się w magii żywiołów: Zimnie, Błyskawicach oraz Ogniu. Jako doświadczy mag może osiągnąć mistrzostwo w każdej z tych dziedzin (dopiero od 30 lvl.). Najlepszym wyborem dla Czarodziejki jest chyba Zimno. Potwory potraktowane czarem z tej grupy zamarzają w wyniku czego znacznie wolnej się poruszają co ułatwia trafienie. Najlepszym czarem Zimna jest Zamarznięta Kula dostępna, podobnie jak Mistrzostwo we Władaniu Zimnem, na 30 poziomie. Nie należy jednak pomijać dwóch pozostałych kategorii. W Błyskawicach znaleźć można umiejętność teleportacji, która pozwala w mgnieniu oka przenieść się w inne miejsce. W Ogniu umieszczono najcenniejszą umiejętność - Ciepło. Dzięki niej mana zacznie odradzać się znacznie szybciej i po osiągnięciu maksymalnego poziomu można będzie używać magii bez obawy o zawartość niebieskiej kuli. Zaczynając grę Czarodziejką mamy największy współczynnik energii lecz poza tym nie jest najlepiej. Bardzo niska Siła oraz Żywotność stwarza wrażenie gry bardzo delikatną osóbką. Oczywiście powinniśmy trochę rozwinąć te dwa atrybuty aby nasza Czarodziejka stała się nieco odporniejsza. Siłę zalecam rozwijać do poziomu 60 (tylko po to, aby móc ubrać lepsze zbroje), a Żywotność do 70. Resztę statystyk przekazać należy na Energię. Zręczność jest zbędna ponieważ Czarodziejka ze względu na znajomość magii nie będzie walczyć wręcz.

Początkowe statystyki:

Siła: 10
Zręczność: 25
Żywotność: 10
Energia: 35
Mana: 35
Życie: 40
Wytrzymałość: 74



DRUID:



Przez długie wieki druidzi ze Scosglen doskonalili panowanie nad magia natury oraz sztuki walki pozyskane od barbarzyńskich przodków. Motywowała ich wiara , ze będą ostatnia linia obrony w nadciągającym wielkim konflikcie. Przekonani, ze czas zmagań nadszedł , druidzi opuścili swoje lasy , ruszając naprzeciw legionom Płonących Piekieł i Leathdhiabhala. są gotowi stawić czoła sługom Chaosu. Druid jest magiem posiadającym zdolność zmiany kształtu, przyzwania zwierzęcych przyjaciół oraz korzystania z siły żywiołów. Druid jest bardzo podobny do Nekromanty, ale w przeciwieństwie do niego sam bierze udział w walce. Jeśli chodzi o przyzwania zwierząt to Druid nie potrzebuje martwych zwłok. Grając Druidem, możesz rozwijać trzy drzewka umiejętność. Są to: Przyzwania, Zmiana Kształtu i Żywioły. Pierwsze drzewko, to jak sama nazwa wskazuje przyzwania różnych zwierząt. Możemy przyzwać wiele przeróżnych stworzeń takich jak: kruki, przeróżne pełzacze potrafiące wysysać życie z martwych zwłok, wilki posiadające zdolność teleportacji oraz niedźwiedzia Grizzly. Ten ostatni zwierzak jest najsilniejszy z wszystkich. Drugie drzewko to zdolności pozwalające Druidowi zmienić się w wilkołaka lub niedźwiedziołaka. Ten pierwszy zadaje mniejsze obrażenia, ale zdecydowanie szybciej atakuje, zaś niedźwiedziołak na odwrót. Ostatnie drzewko pozwala nam rzucić takie czary jak np. Tornado, wulkany, czy armageddon. Ten ostatni jest najsilniejszym czarem Druida. Kiedy go zastosujesz, na przeciwników spadnie deszcz płonących kul o dużej sile rażenia. Druid to bardzo fajna postać ale moim zdanie zabójczyni jest lepsza.



NEKROMANTA:



Pomimo, iż Nekromanta na początku gry nie wygląda na potężną postać, to w późniejszej grze jest zupełnie na odwrót. Potęga Necro nie polega na sile, a na ilości przywołanych potworów. Dlatego powinien on zainwestować w siłę maksymalnie 170 punktów by móc nosić Zdobione Zbroje, lub do 80 jeżeli będzie nosić Złotą Skórę +30 do wszystkich umiejętności, albo Jedwabie Victora +1 do poziomu umiejętności. Zręczność Necro może sobie całkowicie odpuścić, gdyż nie pływa ona na zupełnie na celność przywoływanych potworów, a także na celność czarów. A także dla tego, że w późniejszych fazach gry Necro nie walczy wręcz, lecz skupia się na rzucaniu klątw i czarów takich jak Duch Kości. Żywotność jest dla niego niezbyt ważną cechą lecz parę punktów na pewno mu nie zaszkodzi. Powinien on jednak skupić się na energii, a to z powodu kosztu rzucania czarów i klątw, a także przywoływania wysoko poziomowych golemów i innych stworów.
Z umiejętności przywoływań polecam Mistrzostwo we władaniu Golemami i Ognistego Golema - obie umiejętności warto rozwinąć do 20 poziomu. Warto wykorzystać też dużo punktów na ożywienie i jeden punkt na odporności dla potworów.
Z klątw niezbędną jest Żelazna Dziewica, a w początkowej fazie gry, zwiększenie obrażeń. W obie umiejętności warto zainwestować po 1 punkcie i rozbudowywać przez noszenie przedmiotów zwiększających poziom wszystkich umiejętności.
Zaklęcia Necro, choć nie takie silne jak Czarodziejki pełnią funkcję doskonałego uzupełnienia dla przywołanych potworów. Na pewno warte polecenia są: Włócznia z Kości i Duch Kości, ale wydaje mi się, że to w ducha powinno się zainwestować 20 lvl a Włócznie zostawić na pierwszym poziomie.
Sprzęt u Necro powinien być skierowany bardziej na podnoszenie odporności, umiejętności i ilości many niż na obronę, dlatego z hełmów polecam: Robaczą Czaszkę [najlepsza dla tej postaci; mój Necro nosi ją już od początku gry i będzie nosił do końca - dop. mGamer] i Hełm Szczęścia. Z różdżek warto poszukać jakiejś +2 do poziomu umiejętności [bardzo łatwo dostać je na B.Net, moja kosztowała tam 10 000 złota - dop. mGamer] lub użyć zestawu: Tarcza Sigona (+1 do umiejętności) + różdżka + 1 do 2 umiejętności. Niestety wadą tego rozwiązania jest wymagana przez Szpic Culvena zręczność, a mianowicie 45. Amulet +2 wraz z 2x Kamień Jordana jest idealnym kompletem, dodatkowo znacznie zwiększającym ilość many. Jedwabie Victora i Złota Skóra podwyższają odpowiednio umiejętności i odporności, lecz warto zastanowić się nad zbroją dodającą do many i życia. Buty powinny dawać najszybsze bieganie.
Tak zbudowany Necro nie powinien mieć większych problemów z zabiciem Diablo na piekle i ukończeniu gry. Oczywiście gra zawodowcem wymaga trochę innego podejścia m.in. inwestycji większej ilości punktów w żywotność, lecz nie różni się ona wiele od zwykłej gry.

Początkowe statystyki:

Siła: 15
Zręczność: 25
Żywotność: 15
Energia: 25
Mana: 25
Życie: 45
Wytrzymałość: 79



BARBARZYŃCA:



Barbarzyńca jest niewątpliwie postacią cieszącą się największą popularnością wśród fanów Diablo 2. Świadczą o tym nie tylko wyniki przeprowadzonej przez nas sondy, ale także to, że większość najlepszych graczy w Realmie to właśnie Barbarzyńcy. Dlaczego tak jest? Dobre pytanie. Być może dlatego, że tak jak mówi Orint Barb może używać dwóch broni jednocześnie. Ale przecież nawet dwie jednoręczne bronie są znacznie gorsze od jednej wymagającej użycia dwóch rąk. Więc to nie jest właściwy trop. Właśnie przypomniałem sobie coś. Kiedyś słyszałem pewne stwierdzenie na temat tej postaci: "Barb najpierw walnie, dopiero później pomyśli". I to chyba najbardziej przypadło do gustu fanom. Grając Barbem nie trzeba się zbytnio zastanawiać nad taktyką. Wystarczy podejść do klienta i (jeżeli nie umrze ze strachu) pomóc mu w dotarciu do tamtego świata. Ze względu na fakt częstej walki wręcz Barbarzyńca na początku gry ma największą siłę oraz żywotność. I właśnie te dwie cechy należy najbardziej rozwijać. Niektórzy twierdzą, że nie warto rozwijać siły powyżej 170 punktów, gdyż żaden przedmiot nie ma takich wymagań. Moim zdaniem siła u Barbarzyńcy powinna być rozwijana do ok. 200 pkt. gdyż każdy zainwestowany w nią punkt zwiększa zadawane obrażenia - wiem, że wielu Barbarzyńców wyśmieje mnie za tak dużą ilość siły, ale tak grają najlepsi (vide Baron Hrungr - 86 lvl, close, siła - 220). Tak jak już wspomniałem należy także zwrócić uwagę na żywotność. Każdy punkt dany w żywotność to dodatkowe 4 punkty w kuli z życiem a także jeden dodatkowy punkt do wytrzymałości. Wypadałoby również kilkanaście punktów oddać w zręczność, gdyż zwiększa ona przede wszystkim skuteczność ataku, co jak wiadomo przy "wymianie" ma kolosalne znaczenie. Barbarzyńca powinien całkowicie podarować sobie energię ponieważ na wyższych poziomach na pewno znajdzie przedmioty zwiększające poziom many wymaganej do wykonania najważniejszych umiejętności. A tych nie ma zbyt wiele. Zostały one podzielone, podobnie jak u każdej innej postaci, na trzy grupy. W przypadku Barba są to: Okrzyki, Zdolności Bojowe oraz Zdolności. Okrzyki możemy zupełnie pominąć g dyż nie są one zbytnio przydatne powyżej 30 levelu. Zdecydowanie bardziej powinniśmy przyjrzeć się Zdolnościom Bojowym. Tutaj zgrupowane są dwie najlepsze ofensywne umiejętności tej postaci. Mam na myśli oczywiście Atak z Wyskoku (radzę rozwijać do 6 poziomu) oraz Trąbę Powietrzną (rozwijajcie to na maksa a nie pożałujecie). W ostatniej grupie zostały umiejscowione kolejne przydatne umiejętności. Na początku gry mamy do wyboru tylko Mistrzostwo we władaniu mieczami, toporami oraz buławami. Jako właściciel całkiem niezłego Barbariana (75 lvl) polecam Mistrzostwo we władaniu toporami gdyż ta broń najbardziej pasuje do wizerunku tej postaci. Kiedy osiągniecie już 20 poziom tej umiejętności zacznijcie inwestować w Skórę z Żelaza - umiejętność która zwiększa obronę, oraz Wrodzone Odporności - ta umiejętność zwiększa odporności na żywioły. Grając Barbarzyńcą starajcie się, o ile będzie to tylko możliwe, korzystać z wersji niepatchowanej gdyż od wersji 1.03 (a może i wcześniejszej) ogólne statystyki Barba mogą są strasznie zaniżone.

Początkowe statystyki:

Siła: 30
Zręczność: 20
Żywotność: 25
Energia: 10
Mana: 10
Życie: 55
Wytrzymałość: 91



ZABÓJCZYNI:



Zakon Zabójczyń był tajny, dlatego mało kto, nawet pośród magów, wiedział cokolwiek o tej sekretnej organizacji. Jej reputacja była dwuznaczna. Legendy o czujności zabójczyń i powszechny strach przed kara uratowały wielu magów przed zepsuciem. Same zabójczynie pojawiały się niezmiernie rzadko. Jednak ostatnio, wraz z powrotem Trójcy i wzrostem obecności demonów Zakon manifestuje swoja obecność. Mieliśmy już okazję poznać tę postać, gdyż była nią również Natalia z trzeciego aktu. Na uwagę zasługuje jej bardzo ciekawa klasa umiejętności: pułapki. Będzie ona potrafiła zastawiać pułapki, które będą raniły znajdujących się w pobliżu przeciwników. Do tego drzewka zaliczają się też zdolności dzięki którym zabójczyni będzie potrafiła rzucać przeróżnymi ostrzami i miksturami. Następne drzewko to Sztuki Walki. Znajdziemy w niej przeróżne zdolności dodające do obrażeń w walce wręcz a także zdolność dzięki której nasza postać będzie potrafiła kopać. Kolejne drzewko to Dyscypliny Cienia. Znajdziemy tu przeróżne ciekawe zdolności magiczne takie jak: podwyższenie obrażeń zadawanych przez różne naręczne ostrza, przywołanie własnego cienia który wspomaga nas w walce czy zdolność zwiększająca szybkość biegania i ataku. Ta ostatni to moim zdaniem najlepsza zdolność zabójczyni. Ogólnie zabójczyni to bardzo fajna postać. Gra się nią dynamicznie i szybko. Jest to moja ulubiona postać z Diablo 2.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Diablo II Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin