Diablo26
Administrator
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:23, 20 Paź 2006 Temat postu: Diablo II Lord of Destruction |
|
|
1.Zabójczyni to wprowadza w dodatku „Lord of Destruction” postać o szerokich możliwościach bojowych. Były różne taktyki grania „asską”, jest przecież trapka (zabójczyni inwestująca głównie w pułapki), asska na fenika, asska na żywioły, asska na Lot Smoka, asska na Tygrysa oraz wiele innych o których nie wiem. Jak zacząłem grać asską grałem instynktownie (czytaj: nieumiejętnie). Asska do której takte przygotowałem jest dosyć nietypowa pod pewnym względem o czym przekonacie się w podpunkcie „Umiejętności”.
2.Statystyki
Siła – 140-150 (wiadomo żeby nosić dobre zbroje, co assce walczącej wręcz nie zaszkodzi)
Zręczność – 170 (dobre szpony, wysoka skuteczności i obrona)
Żywotność – reszta punktów
Energia – nic (dostaniemy mane z poziomu an poziom i radze zbierać talizmany do many Stone of Jordan mile widziany )
3.Umiejętności
DRZEWKO PUŁAPEK:
NIC – gramy asską walczacą wręcz ale jak wam zostanie coś punktów to możecie władować w Wartownika Śmierci gdyż wybuch zwłok robi swoje inne pułapki bez synergii są raczej słabe więc w nie NIE inwestować!
DRZEWKO DYSCYPLIN CIENIA
Mistrzostwo we władnia szponami – 15p.(na późniejszych ani skuteczność na obrażenia nam nie rosną za bardzo
Psychiczny młot – 1p. (nawet z synergiami niewiele tym zdziałamy, tylko na dojście)
Zwiększona szybkość – 15p (świetny skill podwyższa nam szybkość ataku oraz szybkość biegania/chodzenia[na 15p. ponad 40% obydwa])
Blok – 7p. (działa prawie jak tarcza jednak po 7p. znikome bonusy)
Płaszcz cienie – 1p. (całkiem przydatne ale nieopłacalne, jeden punkt na dojście)
Wojownik cienia – 1p. (całkiem dobry z względu na dużą ilość życia, jednakże lepszy jest Mistrz)
Mistrz cienia – 15p. (zajebisty! Ponad 1000 hp, wysoka skuteczność, wszystkie umiejętności zabójczyni, odp. Na żywioły czyni go wysoce potężnym sojusznikiem jednakże na poziomie trudność „Piekło” słuzy za mięso armatnie [nierzadko Mistrz cienie ma więcej życia niż nasza dzielna asska:P])
Resztę umiejętności, czyli: Znikniecie i Jad olewamy z względu na nieprzydatność, chociaż w niektórych przypadkach Znikniecie okazuje się pomocne (1p. dla chętnych) natomiast Jad to kiła straszna nie dawać żadnego punktu! [wiele wrogów ma niewrażliwość na koszmarze i piekle]
DRZEWKO SZTUK WALKI
Uderzenie Tygrysa, – 20p (świetny skill na 20 poziomie i 3-im naładowaniu +1440% obrażeń!)
Pazur smoka – 1p. (na dojście – bardzo słaby skill)
Szpon smoka – 1p. (na dojście – nie rozumiem jak ktoś tego może używać skill bardzo podobny do um. Barbarzyńcy „Podwójne Uderzenie” moim zdaniem skill nie przydatny)
Ogon smoka – 20p (tym skillem wywołam pewnie kontrowersje,…po co to pytacie. Odpowiadam: Ogon smoka na 20 poziomie dodaje nam 240% obrażeń od ognia oraz dużo skuteczności ataku, ale nie w tym sęk. Pewnie wielu z was już mówi „przecież na poziomie trudność „Koszmar” i „Piekło” dużo potworków ma odp. na ogień! Tak zgadza się, ale skill dodaje obrażenie od ognia a nie całkowicie je zmienia. Ale czemu ogon? Przecież Pięść Ognia tez daje od ognia obrażenia. Ogon smoka ma zasięg 4 m. dlatego też robimy 3 naładowanie Uderzeniem tygrysa i uwalniamy energie za pomocą ogona smoka rażąc wokół 4 metrów wszystkich tymi fantastycznymi obrażeniami:D. Niedość że mamy efektowną broń na duże ilości wroga to mam świetną broń na przeciwników odpornych na ataki fizyczne tzw. „Fizyków”. Efekt w połączeniu Tygrys + Ogon smoka jest potworny, zresztą sprawdźcie sami:D)
Reszta umiejętności czyli : Pięść ognia, Szpony gromu, Lodowe ostrza, Uderzenie kobra oraz fenika i Lot smoka są umiejętnościami bezużytecznymi chociaż Lot smoka niekiedy się przydaje (jeśli wam zalezy załatwcie z przedmiotu bo szkoda punkta) [nie rozumiem jak ktoś Mozę używać Uderzenia Feniks, przeciez to jest słabe nawet z synergiami na piekle nikomu tym nic nie zrobimy]
(Rozdaliśmy 97 z 110 więc reszte możecie wydać na umiejętności która wymieniłem w nawiasach np. Zniknięcie czy Wartownik Śmierci. Również Tarcza Ostrzy nie jest zła gdyż daje nam 1 obrażeń od broni)
4. Ekwipunek – nie będę was tu informował o fajnych przedmiotach które MUSICIE znaleźć bo moim zdaniem to bez sensu. Każdy gra jak może a nie każdy znajdzie „Czako” „Enigme” i dwa „SoJe”
Dlatego tez powiem jakie cechy w przedmiotach wybierać: Zwiększona Szybkość Ataku, jakieś dodatki do many lub energi, odporności, Zwiększona Szybkość Biegania Chodzenia, Wykradanie Życia oraz Many, oraz jakies obrażenia od żywiołów zwłaszcza w talizmanach. Oraz oczywiście szpony z jak największymi obrażeniami, zbroje z obrona itd.
5. Na LPM mamy Uderzenie tygrysa na PPM mamy Ogon smoka. Na początku „zakładmy” Zwiększoną szybkość, przyzywamy Mistrza cienia i wyruszamy na łowy [aha zapomniałem o najemniku – 3 akt, najemnik mrozu, podczas walki z przeciwnikami swietnie nam ich spowalnia/zamraża, dajcie mu przedmioty przede wszystkim z Zwiększoną szybkością czarowania]
I akt – banał – mamy masakryczne obrażanie z Tygrysem dlatego przejście tego aktu nie sprawi wam żadnych komplikacji.
II akt – również nie sprawi wam trudności zwłaszcza jeśli mamy Ogon smoka który bardzo ładnie zabija rzesze kościaków oraz innych wrogów
III akt – jeydny problem może sprawić Rada Tristram która jest dosyć mocna oraz sam Mefisto ponieważ nie możemy od niego kraść życia i many;/.
IV akt – Izual ma dużo życia koniecznie zaopatrzcie się w ampułki. Mistrz i Ty lejecie go z całych sił podczas gdy niestety nasz najemnik nieznacznie spowalania jego ruchy. Jeśli wam braknie życia wrócicie do miasta.
V akt – moim zdaniem najfajniejszy akt zawsze się ociągam z wyknaniem go w całości, niektórzy Uniklani przeciwnicy mogą sprawić trudności ale damy rade, jedyna trudnośc to – Starożytni – tak oni są mocni. Moja rada: bierzecie miksturki leczenie i many wchodzić na szczyt arreatu i rozrzucacie ich duze ilości po całym polu dzieki temu nie będziecie musieli wracąc do miasta, aha jeszcze uwaga co do samych starożytnich, musicie patrzyć na ich specjalne właściwości ponieważ NIE możecie spotkać starożytnego z trąba który ma ZWIĘKSZONA SZYBKOŚĆ bo wtedy was skosi jak siano, a dobrze by było gdyby inny Starożytny ją miał bo wtedy jest szybszy od innych i go zasiepiemy z Mistrzem i mercem. Baal jest raczej słaby jednakże jego fale mrozu oraz dużo ilość życia czynią go nawet mocnym. Aha jeszcze jedna uwaga: jako bronie nosimy oczywiście dwa ostrza z gatunku szponów na „w” nosimy jakąś dwuręczna broń z duuużymi obrażeniami [przydaje się czasami gdyż nasze obrażanie wtedy astronomiczne, co się przydaje na bossów ale im większe obrażenia tym mniejsza szybkośc ataku wiec zazwyczaj chodzimy z szponami].
Post został pochwalony 0 razy
|
|