Forum RPG Forum Strona Główna RPG Forum
Forum o grach RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chowańce

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Baldur's Gate II
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Diablo26
Administrator
Administrator



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:45, 21 Paź 2006    Temat postu: Chowańce

Chowaniec to magiczny pomocnik maga. Rodzaj przywołanego chowańca zależy
od charakteru bohatera, każdy stworek ma swoje unikatowe umiejętności,
np. jeden może kraść, drugi rzucać czary itp. Ponadto mag otrzymuje połowę
PŻ chowańca oraz może z nim porozmawiać. Najbezpieczniej jest trzymać
stworka w inwentarzu, ponieważ gdy zginie, mag straci na stałe 1
punkt kondycji.

Pseudo-smok

To jest twój chowaniec, pseudo-smok, zwinięty w kłębek w twoim
plecaku. To stworzenie jaszczuropodobne jest dość inteligentne, szybkie
i całkiem nieźle uzbrojone. Choć w walce wielkich obrażeń nie zadaje,
jego magiczne szpony potrafią pozbawić niektóre stworzenia przytomności.
Do tego jest dość odporny na magię i potrafi rzucać rozmycie.

Charakter: Praworządny dobry, Neutralny
dobry

Klasa Pancerza: -2

Punkty Życia: 24

Odporność na magię: 50%

Specjalne zdolności: 2 ataki na rundę przy trako 13 za 1-3
punkty obrażeń. Trafiony przeciwnik musi wykonać rzut obronny albo
straci przytomność na 120 sekund. Potrafi rzucać Rozmycie.

Baśniowy smok

To jest twój chowaniec, baśniowy smok, zwinięty obecnie w twoim
plecaku. Ten psotnik jest dość odporny na magię i posiada zarówno
umiejętność bronienia jak i zasłaniania się swoją własną
iluzoryczną magią.

Charakter: Chaotyczny dobry

Klasa Pancerza: 4

Punkty Życia: 24

Odporność na magię: 32%

Specjalne zdolności: Może raz dziennie rzucać Lustrzane
odbicie I Niewidzialność, promień 3 m.

Fretka

To jest twój chowaniec, fretka, obecnie zwinięta w kłębek w twoim
plecaku. Fretka to niezwykle szybkie i zwinne stworzenie, trudne do
trafienia i w magiczny sposób odporne zarówno na obrażenia jak i na
magię. Osobliwa umiejętność fretki dostawania się prawie wszędzie,
gdzie wzrok nie sięga, czyni ją zręcznym złodziejaszkiem.

Charakter: Praworządny neutralny

Klasa Pancerza: 0

Punkty Życia: 24

Odporność na magię: 50%

Specjalne zdolności: 75% Kradzież kieszonkowa. 40% krycie
się. 20% Wykrywanie pułapek.

Królik

To jest twój chowaniec, królik, zwinięty w kłębek i bezpieczny
teraz w twoim plecaku. Królik może i nie jest chowańcem pierwszego
wyboru, stworzenie to jednak jest niezwykle szybkie i trudne do trafienia
w walce. Do tego zostało magicznie powiększone, w celu zwiększenia
odporności i na obrażenia fizyczne i czary. Królik posiada również
przenikliwy zmysł węchu do wykrywania pułapek w imieniu swojego pana.

Charakter: Neutralny

Klasa Pancerza: -4

Punkty Życia: 16

Odporności: ogień, zimno i elektryczność - 75%

Specjalne zdolności: 50% Wykrywanie pułapek. 30% Krycie się.

Kot

To jest twój kot-chowaniec, obecnie zwinięty w kłębek i bezpieczny
w twoim plecaku. Jest on mistrzem zwiadu i potrafi poruszać się w cieniu
z wprawą najlepszych złodziei. Ciężko jest go trafić w walce, a magia
zaklęcia uczyniła go odpornym na ataki zarówno fizyczne, jak i
magiczne.

Charakter: Chaotyczny neutralny

Klasa Pancerza: 0

Punkty Życia: 24

Odporność na magię: 50%

Specjalne zdolności: 99% Ciche chodzenie. 99% Krycie się w
cieniu.

Chochlik

To jest twój chowaniec, chochlik, aktualnie zrzędzi, mimo iż siedzi
bezpiecznie w twoim plecaku. Chochlik to niezwykłe stworzenie, które
jest dość szybkie i częściowo odporne na magię. Ponadto posiada
zdolność rzucania zaklęć w imieniu swojego pana.

Charakter: Praworządny zły

Klasa Pancerza: 2

Punkty Życia: 18

Odporność na magię: 25%

Specjalne zdolności: Potrafi rzucać zaklęcie
Polimorfowanie siebie

Mefit pyłu

To jest twój chowaniec, mefit pyłu, bezpieczny obecnie w twoim
plecaku. Mefit pyłu nie jest silny w walce, ale posiada pewną odporność
na ataki magiczne i umiejętność rzucania czaru Błyszczący pył dwa
razy dziennie.

Charakter: Neutralny zły

Klasa Pancerza: 6

Punkty Życia: 24

Odporność na magię: 10%

Specjalne zdolności: Potrafi rzucać Błyszczący pył 2
razy dziennie.

Quasit

To jest twój chowaniec, quasit, aktualnie zrzędzi, chociaż siedzi
bezpiecznie w twoim plecaku. quasit jest małym, piekielnym stworzeniem,
które nie dość, że jest szybkie, to również częściowo niewrażliwe
na magię. Ponadto posiada zdolność rzucania zaklęć w imieniu swojego
pana.

Charakter: Chaotyczny zły

Klasa Pancerza: 2

Punkty Życia: 24

Odporność na magię: 25%

Specjalne zdolności: Potrafi rzucać czar Groza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Forum Strona Główna -> Baldur's Gate II Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin